Alla inlägg under maj 2013

Av Judit - 30 maj 2013 15:35

Hej ligger i sängen och lysnar på musik. Japp jätte ont i halsen. Ska dricka lite te i fink. Åh hoppas nån köper hem majs snart. Imorron blir det orientering och bågskytte da. Yeay bågskytte. Or something. Japp på åteseende da.

Av Judit - 28 maj 2013 18:26

Hej allihopen har ni kul med näsan framför datorn eller som en konstig mäniska säger som jag då. Den där blinkande låden  Japp en magisk sak hände i dag. Jag ramlade inte i trappen, jippi. Men det gjorde min froind  Sorligt, sorligt. Nu har jag en viktig fråga till alla er där ute. Gillar ni MAJS? Var vänlig svara. Ja majs på er da och på återseende  



Froind = vän.

Av Judit - 27 maj 2013 16:50

Tjena allihopen har ni kul? Nu sitta jag i soffan med min lilla froind (vän   ). Japp hon har också en blogg http//Izabellesbloogg.Bloggplatsen.se Kulit kulit. Japp choclate jummy. I`m a little efterbliven så you now it. mer jag gjort idag är lite konstigt. Jag har sett på ett klipp på youtube där en katt som gjorde lite konstiga saker det är svårt att förklara. Ja jag kommer säkert bli en katt tant senare i mitt liv men japp. Imorron är det skolbytar dag. Funit, funit. Kommer säkert ramla i trappen som jag alltid gör på spanskan. Det är för långa trappsteg. Sörru du du. Japp på återseende da  

Av Judit - 23 maj 2013 17:43

   Snugg asså. Japp, det är jag de   Asså sorry för att jag inte skriver så mycket men det är bara för att jag aldrig haft en blogg förut. Men jag ska försöka skriva mer om mig och vad jag håller på med. Ja, som man brukade säga förr "på återseende"  

Av Judit - 22 maj 2013 13:39

   Hej allihopen idag har virkat lite håller på med en amigurumi här får ni se en som jag gjort för ett tag sedan.   Kanske inte värdens bästa bild men japp  Det var allt för mig alla Majsare  

Av Judit - 20 maj 2013 18:19

Hej Allihopen. Välkommen till min blogg. Här kan ni se vad jag roar mig med på dagarna. Japp, hoppas ni inte tycker jag är för mysko. För ja det är jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Well Hello!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards