Alla inlägg under augusti 2013

Av Judit - 29 augusti 2013 15:23

  Japp sitter här igen vid lilla datoren  Har köpt hantlar   Så jag kan bli lite stark. Nej men a det är ju för jag tränar bågskytte som ni nog vet... kul va? Men jag har sååå ont i min lilla hals. oj oj oj klockan är redan 15:30. nu blir det lite matte då

X . 8 = 24

Ha det kan du inte va. Okej kanske lite väl lätt men endå. Japp på återseende då  

Av Judit - 23 augusti 2013 16:52

Hej allihopen har haft en bra dag i skolan. Nu sitter jag och lyssnar på cups (pitch perfect when i´m gone). Jag vet inte riktigt men det är som något har släpt från mina axlar. Men ändå är det något nytt som kommit men inte något jobbigt något bra tror jag  Men vi får se. Jag vet inte om det är någon som tycker det jag skriver är vettigt. Men många tror när man ser eller läser om mig: Äsh bara en vanlig tonårig som tror den är så ovanlig. Men jag är inte det  

Men så ni vet är jag tacksam att ni läser. Så på återseende då  

Av Judit - 7 augusti 2013 14:23

Hej allihopen om ni läst död eller levande som jag skrev så står det att del två kommer i slutet av sommaren men tyvär blir det lite sennare för jag har haft mycket att göra i sommar men jag ska försöka få klart den så fort jag kan. japp jag har varit lite frånvarande i sommar men ja det är så på sommaren har man alltid mycket käns det som. men japp allt jag skulle säga på återssende då  

Presentation


Well Hello!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards