Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Hej alla majsare!

Av Judit - 28 maj 2013 18:26

Hej allihopen har ni kul med näsan framför datorn eller som en konstig mäniska säger som jag då. Den där blinkande låden  Japp en magisk sak hände i dag. Jag ramlade inte i trappen, jippi. Men det gjorde min froind  Sorligt, sorligt. Nu har jag en viktig fråga till alla er där ute. Gillar ni MAJS? Var vänlig svara. Ja majs på er da och på återseende  



Froind = vän.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Judit - 26 september 2013 16:11

Hej jag är äntligen tillbaka. Dagarna har bara flygit iväg men nu är jag här. Jag är så glad. För det första så ska jag få min systers rum för hon har flyttat. Sen för det andra så har vi små kattungar i vår ladugård (fast vi nog måste ge dem till ka...

Av Judit - 29 augusti 2013 15:23

  Japp sitter här igen vid lilla datoren  Har köpt hantlar   Så jag kan bli lite stark. Nej men a det är ju för jag tränar bågskytte som ni nog vet... kul va? Men jag har sååå ont i min lilla hals. oj oj oj klockan är redan 15:30. nu blir det lite ma...

Av Judit - 23 augusti 2013 16:52

Hej allihopen har haft en bra dag i skolan. Nu sitter jag och lyssnar på cups (pitch perfect when i´m gone). Jag vet inte riktigt men det är som något har släpt från mina axlar. Men ändå är det något nytt som kommit men inte något jobbigt något bra t...

Av Judit - 7 augusti 2013 14:23

Hej allihopen om ni läst död eller levande som jag skrev så står det att del två kommer i slutet av sommaren men tyvär blir det lite sennare för jag har haft mycket att göra i sommar men jag ska försöka få klart den så fort jag kan. japp jag har vari...

Av Judit - 8 juli 2013 12:12

Hej små majsare. Jag har inte skrivit så mycket för jag har haft så skönt. Vi har typ varit på stranden varje dag. Men japp jag vet att det inte är så många som läser det här men det är kul ändå. Jag hoppas det blir fler. Asså det här är ganska kånst...

Presentation


Well Hello!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards